Biedni zastępcy – dlaczego spółdzielnie i wyzwalacze nie mogą osiągnąć celów opcji publicznej cd

Senator poparłby wprowadzenie publicznego planu siatki bezpieczeństwa , gdyby 95% mieszkańców danego państwa nie miało dostępu do przystępnej oferty , co jej propozycja określa jako dostępność dwóch lub więcej planów, których bezpośrednie indywidualne koszty składek nie przekracza poziom od 3% skorygowanego dochodu brutto na poziomie 133% federalnego poziomu ubóstwa (około 29 000 $ dla czteroosobowej rodziny) do 13% na poziomie lub powyżej 300% poziomu ubóstwa (około 66 000 $ dla czteroosobowej rodziny). Są to wysokie progi, biorąc pod uwagę, że większość osób płaci jedynie stosunkowo niewielką część składek ubezpieczeniowych bezpośrednio, a ubezpieczyciele mogą projektować plany z niskimi składkami i bardzo dużymi kosztami z własnej kieszeni, zgodnie z propozycją Baucusa. Istotnie, taki czynnik wyzwalający jest bez znaczenia, chyba że to, co jest liczone jako pokrycie , jest precyzyjnie określone, tak więc plany ubezpieczeniowe nie mogą po prostu obejmować mniej opieki (na przykład poprzez wyższy podział kosztów) w celu obniżenia składek. Lepszy standard będzie koncentrował się na rocznej stopie wzrostu składek za ustalony pakiet świadczeń z określonym podziałem kosztów. Ponadto, nawet jeśli czynnik uruchamiający był oparty na rozsądnym standardzie, propozycja Snowe przewiduje, że publiczny plan będzie tworzony tylko w regionach, w których standard został spełniony. Takie podejście byłoby uciążliwe z administracyjnego punktu widzenia i spowodowałoby utratę dwóch głównych zalet publicznego planu: jego zdolność do zapewnienia szerokiego zasięgu na podobnych warunkach w całym kraju oraz jego zdolności do pozyskania dużej bazy abonenckiej, aby uzyskać tańszą opiekę o wyższej jakości. I, oczywiście, spust oznaczałby opóźnienie realizacji nowego publicznego planu nawet dłużej – pomimo faktu, że wszelkie uzasadnione spusty oparte na niepowodzeniu prywatnych ubezpieczeń w celu zapewnienia niedrogiego zasięgu powinny zostać wycofane wiele lat temu.
Krótko mówiąc, ani spółdzielnia, ani czynnik uruchamiający nie stanowią akceptowalnego substytutu dla natychmiastowego utworzenia krajowego publicznego planu. Zamiast rozwijać listki figowe w celu zapewnienia ochrony politycznej, przywódcy Kongresu i prezydent powinni naciskać na krajowy plan publiczny, który konkuruje na równych warunkach z prywatnym ubezpieczeniem, aby zapewnić ochronę osobom nieubezpieczonym i pracownikom w najmniejszych firmach. Taka konkurencja jest kluczem do stworzenia większego wyboru i odpowiedzialności na coraz bardziej skonsolidowanych rynkach ubezpieczeniowych.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Dr Hacker zgłasza otrzymywanie od Pfizer opłat za rady doradcze i wypłatę honorariów z amerykańskich planów ubezpieczenia zdrowotnego, z których wszystkie donosi o darowiznach na cele charytatywne. Nie zgłoszono żadnego innego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0907659) został opublikowany 23 września 2009 r. O godz.
Author Affiliations
Z Uniwersytetu Yale, New Haven, CT.

[podobne: dentysta w afryce, apteki malbork dyżury, lek do inhalacji berodual ]

Powiązane tematy z artykułem: apteki malbork dyżury dentysta w afryce lek do inhalacji berodual